بازی های چندنفره

بازی های چندنفره

بازی های چندنفره. لوکال افلاین
بازی های چندنفره

بازی های چندنفره

بازی های چندنفره. لوکال افلاین

Left4dead 1






در این بازی همکاری شما فقط در حالت کشتن و فرار کردن از دست  زامبی ها و رساندن گروه به اتاق امن  هستید. البته بازی بخش رقابتی هم دارد که یک نفر در نقش زامبی بازی میکند و باید نفر دوم را پیدا و به او حمله کند.  دوستان این بازی به نوجوانان زیر 14 سال پیشنهاد نمیشود.

حداکثر تعداد بازیکن: دو نفر

مناسبترین گروه برای این بازی: دوستان و خانواده.

بازی Left4Dead  یا همان  چهار بازمانده .به صورت پیشفرض برای کامپیوتر حالت splitscreen رو پشتیبانی نمیکنه و برای دونفره بازی کردن بازی شما باید ترفند هایی رو اجرا کنید. دونفره کردن نسخه ی یک و دو با هم تفاوت چندانی زیادی ندارد.



راه حل دونفره کردن

  Left4Dead 1.


اطلاعات این دو بازی در سایت co optimus: بازی1 Left4Dead و بازی Left4Dead  2 . از این آدرس میتونید لینک آموزش دو نفره بازی کردن نسخه ی یک این بازی به زبان انگلیسی رو مطالعه کنید و از این آدرس میتونید لینک آموزش دونفره کردن نسخه ی دو رو ببینید.

آخر این فیلم آموزشی، اونجایی که میگه دسته رو بکشید و سریع جا بزنید، برای کسانیه که دسته ی ایکس باکس اصل دارند و از نرم افزار x360ce استفاده نمیکنند.

تنظیمات بیرون  از بازی

مثل اکثر بازی های دیگه باید از نرم افزار XOutput  استفاده کنید. نکته ای که هست اینه که شما بایددرایو ایکس باکس رو دانلود  و نصب کنید وفایلxinput1_3.dll خود بازی که در پوشه ی bin داخل پوشه بازی قرار داره رو پیدا کنید و حذف کنید.و فایل Split.cfg رو ازهمین سایت دانلود و داخل پوشه ی بازی/ پوشه ی/left4dead/پوشهcfgقراربدهید

تنظیمات داخل بازیاول باید وارد قسمت تنظیمات بازی (option) و گزینه ی “Allow Developer Console” و گزینه ی “Gamepad” رو به حالت enabled در بیارید. بعد از قسمت تنظیمات خارج و وارد منوی اصلی بازی بشید. اونجا با فشار دادن دکمه “~” روی کیبردتون صفحه ای (console) باز میشه…

در صفحه ی کنسول.بنویسید “Exec split.cfg” و اجرا کنید.
بنویسید “ss_enable 1” و اجرا کنید. (این کار رو باید هر دفعه که میخواید بازی کنید انجام بدید.)
حالا اگه بازی رو در حالت single player شروع کنید صفحه به دو قسمت تقسیم میشه و نفر دوم میتونه بازی کنه. البته میتونید با استفاده از دستور ss_map هم هر زمینی رو انتخاب کنید و دونفره شروع کنید.



برنامه های مورد نیاز.
 فایل split.cfg

دانلود نرم‌افزار حجم نرم‌افزار کمتر از ۱ مگابایت (نسخه ۳.۲۲)

XOutput

پیشنیاز های نرم افزار xoutput

نسخه ۶۴ بیتی /نسخه ۳۲ بیتی
درایور ViGEMBUS

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد